قوانین سایت و شرایط بازگشت

شرایط بازگشت کالا (مرجوعی)

در ایران گجت، رضایت شما حرف اول رو می‌زنه. ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا کالاهایی با بهترین کیفیت و به‌صورت کاملاً سالم به دستتون برسونیم. با این حال، اگر به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، این راهنما کمکتون می‌کنه. لطفاً قبل از هر اقدامی، این موارد رو با دقت مطالعه کنید.

شما می‌تونید در صورت داشتن شرایط زیر، تا 7 روز کاری بعد از دریافت کالا برای برگردوندنش اقدام کنید:

کالاهای مشکل‌دار یا خراب: اگر کالایی که تحویل گرفتید، مشکل فنی یا ظاهری (مثل شکستگی، خط و خش و…) داشته و این مشکل ناشی از استفاده شما نباشه.

کالای اشتباه: اگر مشخصات یا مدل کالایی که ارسال کردیم با چیزی که در سایت ایران گجت دیدید متفاوت باشه یا به‌کلی کالای دیگری اشتباهی برای شما ارسال شده باشه.

پشیمانی از خرید (فقط برای بعضی کالاها): اگر از خریدتون پشیمون شدید، فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بسته‌بندی اصلی آن‌ها باز نشده باشه، پلمپ شرکتی سالم باشه، از حالت آکبند خارج نشده باشه و هیچ‌گونه استفاده‌ای از آن نشده باشه. (برای کالاهای الکترونیکی و گجت‌ها این شرط خیلی مهمه). توجه داشته باشید که هزینه پست برای مرجوعی در این حالت با خریدار است.

چه کالاهایی قابل بازگشت نیستند؟

به دلیل ماهیت برخی کالاها و برای حفظ سلامت مشتریان دیگر، موارد زیر تحت هیچ شرایطی قابل برگشت یا تعویض نیستند:

  • کالاهایی که پلمپ یا بسته‌بندی اولیه آن‌ها باز شده باشد و از حالت آکبند خارج شده باشند، مگر اینکه مشکل فنی حل‌نشدنی داشته باشند.
  • کالاهایی که فعال‌سازی (اکتیو) شده‌اند، مانند گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها.
  • کالاهای مصرفی مانند باتری‌های یک‌بار مصرف، مایعات تمیزکننده و محافظ صفحه نمایش نصب‌شده.
  • کارت‌های هدیه، شارژ و یا لایسنس‌های نرم‌افزاری.
  • کالاهایی که به دلیل استفاده نادرست خریدار خراب شده باشند (شکستگی، نفوذ مایعات، ضربه و…).
  • کالاهایی که توسط تعمیرکاران غیرمجاز باز یا تعمیر شده باشند.

مراحل بازگرداندن کالا

برای مرجوع کردن کالا، لطفاً مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تماس با پشتیبانی: در اولین فرصت (حداکثر در بازه ۷ روز کاری) با پشتیبانی ایران گجت از طریق تلفن [شماره تماس پشتیبانی شما] یا ایمیل [ایمیل پشتیبانی شما] ارتباط بگیرید و مشکل را توضیح دهید.
  2. ثبت درخواست: پس از تأیید اولیه پشتیبانی، درخواست مرجوعی شما ثبت شده و راهنمایی‌های لازم برای ارسال کالا به شما ارائه می‌شود.
  3. بسته‌بندی کالا: محصول را به همراه جعبه اصلی، تمامی لوازم جانبی (کابل، شارژر، هدفون و…)، کارت گارانتی و فاکتور خرید، در یک بسته‌بندی مطمئن و مناسب قرار دهید. از نوشتن یا چسباندن برچسب روی جعبه اصلی محصول خودداری کنید.
  4. ارسال کالا: کالا را طبق روشی که پشتیبانی اعلام می‌کند، به آدرس پستی تعیین‌شده ارسال کنید. کد رهگیری پستی را تا پایان فرایند نزد خود نگه دارید.